2016 m. balandžio 8 d., penktadienis

Naujoji - senoji aistra: rankų darbo muilas

Prieš aštuonerius metus į mano gyvenimą atėjo aromaterapija, atnešdama į mano būtį ne tik kvapus, bet ir suvokimą kaip kvapai mus veikia, kad jie ne tik kvepia, bet ir gydo. Tiek metų mūsų namuose bent kartą per dieną, o šaltuoju metų laiku ir keletą kartų per dieną, uždegama aromalempa su mano mėgiamiausiais kvapais arba jų mišiniais, vadinamais sinergijomis. Kvapų pasaulis vilioja, įtraukia, užburia. Pamažu pajauti, kad arbatmedis tikrai gali padėti sergant įvairiomis uždegiminėmis ligomis, levanda nuraminti ir taip be galo, be krašto. Palengva susidraugauji su kvapais, įsileidi juos į savo gyvenimą ir be jų jau neįsivaizduoji kasdienos. O tada netikėtai suvoki, kad ėjo ir praėjo visi virusai, dažniausiai aplenkdami tavo namus, o kartais prasmukę pro duris labai trumpam ir greitai iškeliavę. Trumpai apie aromaterapiją esu rašiusi čia.

Gal tuo pat metu mano akis ėmė pastebėti ir rankų darbo muilus: internete, įvairiose mugėse ar parduotuvėse. Kvepėjo man jie ir traukė nenusakomai. Muilo virimas atrodė tikra alchemija. Žavėjo mintis apie natūralumą, mažesnę žalą žmogui ir, galbūt, aplinkai. Prieš trejetą metų netgi sudalyvavau vienoje muilo maišymo pamokoje, bet... Kiti pomėgiai, kurių ir taip daug, įsukdavo stipriai ir į naują sritį vis nerasdavau laiko daugiau pasigilinti ir, galbūt, išbandyti. Tačiau kai yra noras, kai mokinys pasiruošęs, ima ir staiga tarsi iš niekur ateina mokytojas. Taip vieną praėjusio rudens dieną visai netikėtai į mano gyvenimą atėjo nuostabios kosmetikos gamintoja, muilo maišytoja ir dar kitokių rankdarbių mylėtoja Žydrė. Esu labai dėkinga jai už nuoširdžius mokymus, dalinimąsi savo sukauptomis paslaptimis. Galvoju: na ir sekasi man gyvenime - kur beeičiau, sutinku pačius geriausius ir širdingiausius įvairių sričių mokytojus!


Taigi, manieji muilai:

"Pavasaris". Su kakavos ir taukmedžių sviestu, Tussah šilku, medumi, jogurtu, eukalipto ir levandų eteriniais aliejais.



Pirmieji bandymai: paprasti, bet tikrai neprasti muileliai. Su Tussah šilku, medumi, jogurtu. Kvėpinti pačiulių, levandos ir litse eteriniais aliejais:



Muilai, gaminti su brangiąja mokytoja Žydre. Su kakavos ir taukmedžių sviestu, Tussah šilku, jogurtu, citrinos rūgštele. Pakvėpinti ylang ylang, levandų, litse eteriniais aliejais.


Forminiai muilai. Pakvėpinti levandos ir litse eteriniais aliejais.


Na ir pabaigai - kelios muiliukų pakuotės:




Linkiu visiems užsukusiems šilumos bei kvapų gamtoje ir jūsų širdyse!

1 komentaras:

  1. Na tokie "apetitni"! Pažiūriu į tavo muiliukus ir man norisi :) Gal kada nors... Nuostabūs ir muilai, ir dėžutės, Gitule, pirmyn, džiugink mūsų akis!!!

    AtsakytiPanaikinti