2013 m. gruodžio 27 d., penktadienis

Kalėdų angelai


nuo brangiosios draugės Renatos dar pavasarį gavau nuostabius antspaudukus su Tildos angelais. Štai ką sudėliojau panaudodama tuos gėrius:


 


 


3 komentarai:

  1. Kokios fantastiškos Tildos angelytės! Kokie subtilūs neperkrauti, bet tokie išbaigti atvirukai! Jau trečiąkart šiandien aš juos užeinu ir vis stabteliu, vis gėriuosi. Na labai gražu! Ir vis svarstau - tai štampukai? Jau atrodo tiek visko prisižiūrėjus esu, bet Tildos angeliukių štampukų dar neteko matyti. Na negaliu kaip man jos čia tinka! Nors labai jomis žaviuosi, dažnai vis pamąstau, o kur, koki atvirukėlyj, kokia proga jas pritsikyčiau?... Kažkaip sunkiai man jos pritaikomos atrodo, o čia - na tiesiog tobulesnės vietos jos ir negalėjo sugalvoti nutūpti!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Oi, Laurute, kaip dėkui tau, kad užėjai, o dar labiau man malonu, kad tau tikrai patiko! Tavo pojūčio jausmas man yra nuostabus, tad ir komentarai krenta į pačią sielos gilumą :)

      Taip, tai štampukai, juos man pernai padovanojo Renata iš Danijos. Kažkaip įsikalbėjom, kad man Tildos popieriai ir medžiagos patinka, tai po to ir gavau šias gražuoles :) Tik būtent tokių man niekaip nepavyksta atrast internete. Šiandien norėjau nuorodą įdėt ir niekaip nepavyko rast. Tai iš Panduro Hobby. Aš tau su mielu noru galiu tau paštampuot, jei tik norisi. Tik tiek, kad jos labiau kalėdinės - su tokiomis mažulytėmis kalėdinėmis šakelėmis. Spalvinimas man patinka tuo, kad tada galiu prisitaikyti norimas spalvas ir viską nuo iki suderinti su popierėliais. Kartais tingisi prisiruošt spalvint, bet laiko tikrai užima nedaug, o rezultatas visai smagus :)

      Panaikinti
  2. Nuostabios angeliukės!!!nuostabios! tokios iki begalybės mielos ir trapios. Ačiū tau Gitut už atviruką. Žiūriu ir gėriuosi. Sklinda šiluma.

    AtsakytiPanaikinti