2013 m. birželio 11 d., antradienis

Atvirutė "Rožė tarp žolynų"


Mano brangios draugės užsakymas. Sulaukiau jos prašymo padaryti atvirutę moteriai. 


...Ar žinot, kuri višta fotografavimui parenka tokį pat foną, kaip ir atvirutės pagrindas? Ogi aš :D Pati nesuprantu, kaip čia taip nutiko... Tiesiog atvirutė buvo labai didelė, didelių lakštų popieriaus, kuriuos naudoju fonui, pas mane ne tiek ir daug, tai paėmiau tuos, kurie buvo po ranka. 

Dydis 30 x 20 cm.




Puošiau rankų darbo rožele (ak, kaip man jos patinka!!! Ir daryt smagu, ir žiūrėt gera :))





Naudotos priemonės:

Antspaudukai: Artemio Clear Stamp Set
Kirtimo formelė: Creatables Frames Swirls
Kirtimo formelė: Creatables Branch Garden 
Skylamušis:  Woodware GRASS 1

8 komentarai:

  1. Pasipylė grožiai! Jau buvau Jūsų pasigedusi, Gita :) Puikūs atvirukai!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kaip gera, kai tavęs pasiilgsta! Nuoširdžiai ačiū, Diana, ir už pasiilgimą, ir už pagyras!

      Panaikinti
  2. Labai labai grazi atvirute. Tiesiog dvelkia ramybe ir sirdies siluma

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū, Eviliuk, malonu, kad aplankei mane :)

      Panaikinti