2013 m. balandžio 13 d., šeštadienis

Dovana iš tolimosios Islandijos


šios savaitės pradžioje mane pasiekė nuostabus siurprizas nuo nuostabaus, širdingo žmogaus vardu Sandra. Tiesą sakant, kad pas mane atkeliauja siuntinukas, tikrai žinojau, nes paprašyta daviau Sandrai savo adresą. Tačiau kokia išties manęs laukė staigmena, nė nenutuokiau.

Kai vyras iš pašto parvežė siuntinį ir pradėjau jį išpakuoti, pajutau nuostabų aromatą :) Vyras klausia: kas ten? Sakau: nežinau, bet labai kvepia :) Ir... ištraukiau nuostabią nuostabiausią, švelniai rožinės ir kreminės spalvų rankų darbo angeliukę! Tikrai, vienu metu išgyvenau labai daug jausmų: nuo susižavėjimo iki suglumimo, kad visai neseniai virtualiai sutiktas žmogus imtų ir va taip neapsakomai mane apdovanotų!

Angeliukė nedidukė - vyriško delno dydžio, dailutėliausiai pasiūta, pasipuošusi legnvute kremine suknele ir rankoje laikanti rožę - moteriškumo simbolį. Iš karto ją praminiau tikra princese ant žirnio :) O po to daviau jai ir vardą - Sandrutė :) Kokį gi kitokį galėjau duoti? Iš pagarbos ir susižavėjimo nuostabiu žmogum ir nuostabiu jo poelgiu.

Tolimoji Sandra, dėkoju tau iš visos širdies!


Angeliukė rado vietą prie pat mano galvos ir saugo mano sapnus :)


O čia dvi draugės. Prieš porą metų pirmąją Tildos lėlę man padovanojo draugė Asta :)


Ačiū, kad apsilankėt :)

6 komentarai:

  1. :D kaip gerai ji pas tave apsigyvenus ;)
    Sakoma: GERIO NEBUNA PER DAUG o ir duodant prisipildo sirdis ;)
    As esu labai patenkinta, kad ji pas tave, kad ji dar ir Tildai i kompanija ;)
    Zodziu, te saugo jus ir jusu norus ir veiksmus ;)
    Buckis, apkabinimai, linkejimai
    S.R

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū tau, mieloji! Sandrutė šildo mano akis ir sielą :)

      Panaikinti