2013 m. balandžio 21 d., sekmadienis

Daug rankų darbo gėlyčių ir keli atvirukai


Mane apėmė tikra rankų darbo gėlyčių karštligė! Visuose darbuose ėmiau tik jas ir matyt, netgi nusipirkau žurnalą, kuriame radau daug pamokėlių. Tad ir su žurnalu, ir be žurnalo vieną dieną karpiau, dažiau, klijavau, paišiau ir štai kas gavosi:


Na ir trejetas atvirukų, su keletu iš pasigamintųjų gėlyčių :)





Ačiū už apsilankymą, gražaus mums visiems likusio sekmadienio :)

6 komentarai:

  1. Aaaaaaaa.... Kokios našlaitės!!!!! Užpavydėjau :))))) Nu bet į tą mėlynąjį atviruką jau kelintą kartą ateinu pažiūrėt... Tiesiog įstabus! Gitut, ar leidi kopijuot motyvą? A? Prašau... Man kažkaip ant tos dekoratyvios juostelės tik roželės dėliojos, o čia, pasirodo, dar švelnesnį variantą galima gauti... Tiesiog taip ir įsivaizduoju jau atviruką mamytei :) Laura /laujus/
    Beje, o kokią knygą pirkai? Nagi labai suintrigavai

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Lauruže, taip miela, kad tau patiko! Man tavo puslapėlis dažnai tampa įkvėpimo šaltiniu, tad labai džiaugiuos, kad ir tau mano darbelis tapo :) O tavo skylamušis su ta dekoratyvia juostele man taip įkrito į širdį, kad gal metus aš jo norėjau ir vis tiek įsigijau :)
      Tu tik daryk, jei patinka! Su tais kopijavimais tai visada slidus reikalas - kartais sugalvoji kažką, padarai, o po kurio laiko randi, kad kito jau kadais daryta... Sakoma, kad viskas jau seniai sugalvota, o mes tik kartojam...

      urnaliukas štai šis: http://www.spalvunamai.lt/knygos-zurnalai/knyga-paper-blossoms-40psl.html (tekste dėjau aktyvią nuorodą, bet gal nepamatei :)

      Panaikinti
  2. Atsakymai
    1. Smagu, kad tau patiko ir ačiū, kad užėjai pagirti :)

      Panaikinti
  3. Įvairūs atvirukai visoms progoms

    Sveikinimai.lt

    AtsakytiPanaikinti
  4. Kokie išskirtiniai atvirukai ! Labai daug darbo matosi įdėta.:)

    AtsakytiPanaikinti