2013 m. balandžio 4 d., ketvirtadienis

Agniuko albumas su dėžute



kaip jūs galvojat, ar užsispyrimas yra geras dalykas? Dar praeitą vasarą sūnėnui Agniukui krikštynų proga padariau albumą, o po to nusprendžiau padaryti jam dėžę ir užsispyriau viską parodyti vienu metu. O dabar rašydama galvoju - nuo ko gi pradėti?.. Gal nuo Adomo ir Ievos? :D

Iš visos širdies dėkoju brolienei už angelišką kantrybę - šitiek laiko ji laukė kol aš viską pabaigsiu! Nes po Krikštynų aš albumą iš jos atėmiau su mintimis padaryt dėžę. Albumo man reikėjo matavimams ir be abejonės, įkvėpimui.

Be galo myliu knygrišystę. Tačiau knygrišystė man yra didžiulis iššūkis - nes jai, patikėkit, reikia labai nemažai fizinių jėgų, kurių man dar ir kaip stinga... Jau vien ką reiškia spaustuvo kilnojimas! O kartonažas man pasirodė dar sunkesnis darbas... Bet nepaisant darbo sudėtingumo, šis procesas teikia neregėtą džiaugsmą! Kartonas, klijų kvapas, medžiagėlės... Laikau tada rankose tuos kūrinius ir negaliu atsigrožėti. Šiame darbe man labai padeda mano vyras - paimt, pakelt, prispaust jam tikrai tenka visada, kai tik aš imuosi knygrišystės. Todėl ir šis darbas - tai mudviejų abiejų triūsas. Nors didžiausią liūto dalį vis tik drįstu prisiimti sau :D Susikaupę mes pagaliau baigėm šį projektą ir per Velykas jis iškeliavo į naujus namus.

... tad pristatau savo didžiausią darbą - komplektėlį mano numylėtam Krikšto sūnui Agniukui. Batukai siuvinėti DMC siūliukais, PETIT (gobeleniniu) dygsneliu per vieną siūliuką ant Zweigart belfast 28 ct lino. Vervaco dizainas, 14 spalvų. Aptraukta lietuvišku dangiškos ir tamsiai mėlynos spalvos linu. Paveikslėlio iškilumui naudotas sinteponas. Albumo lapams, priešlapiams ir nuotraukoms įdėti naudotas popierius yra be rūgščių, tad negali pakenkti nuotraukoms.

Albumas: Dydis 19 x 25,5cm. Langelio (intarsijos) dydis 8 x 11cm  (pats paveiksliukas kažkur 6 x 9 cm). Albumdėžė 21 x 29 x 7 cm. 24 lapai nuotraukoms. Dėkliukas kompaktiniam diskui.

Raidės, arkliukas bei ančiukas iškirsti kirtimo aparačiuku iš mėlyno lino, paklijuoto kietu flizelinu.














Gero vakaro visiems užsukusiems!

18 komentarų:

  1. Labai grazu... ir darbo, ir meiles matyti kad tikrai daug ideta! Nuostabu!!!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Asta, dėkoju. Malonu matyti naujus žmones :)

      Panaikinti
  2. Wau kokia TU saunuole! Nerealiai grazu, dievinu zmones kurie turi tiek talento! Ir uzsispyrimo aisku ;) LAbai kruopstu, labai silta, labai miela ir labai labai grazu. O jau batuku grozis, pasakiskas. Zaviuosi TAVIMI iki sirdies gelmiu ;) gerai gerai ir vyrui kreditai uz viska ka jam priseina padaryti del TAVES ;)
    linkejimai
    S.R
    p.s dekui uz ikvepima ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Malonu matyti savo naująją draugę! Dėkoju už malonią pažintį, už apsilankymą ir džiaugiuosi, jei kažkam tave įkvėpiau - smagu bus pasižiūrėt :) Na, ir tirpstu nuo tiek gražių žodžių. Man be galo gera juos girdėt. Ačiū, Sandrut. Apkabinu. O vyrui kreditus perduosiu, jam patiks ;)

      Panaikinti
  3. Paskaičiau- knygrišystė man yra gili mistika,o čia tiek visokių specifinių žodžių :D Bet prisipažinsiu- suintrigavo tavo paminėtas ilgas kelias rezultato link,tad perskaičiau išsižiojusi. O kuo toliau skaičiau- tuo labiau akys plėtėsi. Tiek darbo ir tokio kruopštaus... Tačiau rezultatas išties nuostabus :)!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sveikutė, net paieškojau kas esi :) Labai dėkoju, kad aplankei, Ingrida :) Darbelio čia tikrai daug, bet man patinka krapštymasis, kitaip niekada nebūčiau tuo susidomėjusi..

      Panaikinti
  4. Labai labai grazu :) ir tikrai verta metus laukti tokio grozio ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Vitut, dėkui, labai smagus man tavo įvertinimas :)

      Panaikinti
  5. Puiku! Sužavėta ir nuostabiu rezultatu, ir išsamiu pristatymu :) Pagarba! Linkiu kuo daugiau kūrybinių pasireiškimų :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Diana, labai ačiū už apsilankymą ir gražius linkėjimus :)

      Panaikinti