2012 m. spalio 8 d., pirmadienis

Šokolado dėžutės

Laba diena visiems, kurie aplankys mano dienoraštį :) Ruduo, ruduo.. Iš ryto stiprokai lijo, dabar saulelė jau žvalgosi pro debesį... Medžiai puošiasi spalvingais lapais - o aš taip myliu spalvas! Kiekvienu metų laiku man norisi jas įsileisti į savo gyvenimą, kad džiugintų akį ir sielą. 

Tad trys spalvingos dėžutės šokoladams, kurias sūnus Mokytojų dienos proga padovanojo savo mylimoms mokytojoms :)






Ačiū, kad apsilankėt! Gražaus ir spalvingo jums rudens! 

6 komentarai:

  1. Gituliuk, nuo ankstaus ryto intensyviai sukiesi mano mintyse - lyg rudens sūpuoklėse. Pasiilgau tavęs - juk taip gera jaustis kažkam daugiau nei esi pati sau (keistai skamba, bet taip jau nutinka ).Rašyti laišką be konkrečių minčių - gėdinga, kaip laiko vagis jausčiaus, todėl puoliau ieškoti bet kokia "forma, skonio ir kvapo ", kad tik kas nors būtų tavo, apie tave ar tau. Radau ... aš radau tave čia... Nepaprasatas laimės pjūtis užliejo mane taip saldžiai kaip tas šokoladas, kurį užuodžiu savo nosyte tavo gamintose dėžutėse. Gita, nuostabu. Dėmesys žmogui - tai yra tiek daug, kad gerklėje susibėga žodžiai ir jie nučiuožia atgal... taip ir neįgiję skabesio.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Gera skambėti kito mintyse. Be galo gera sutikti žmonių, kurie nebijo išsakyti jausmus (tada bent jau nesijaučiu viena tai daranti varna...). Aš tave randu tavo tinklapyje - grožiuosi vaikučiais, mamos kepamomis bandutėmis. O nuo vasaros dar ir nuolat prisimenu skolą - atsimeni, tam dovanotam rėmui trūko varžtuko (pasimetė per dovanojimus tikriausiai). ir dar žadėjau padaryt kažką, bet jau pati pamiršau. Tai va - parašyk man dėl rėmo - ir progą turėsi, ir mudvi pabendrausim, o bendravimo gale ir apie rėmą sutarsim :)

      ... užeinu pas tave, nes tinklaraštis kvepia tokiu geru namų kvapu... užeinu bent akimis pavalgyti tavo kepamų bandučių, pažiūrėti išskirtinių darbelių. Juos matydama kaskart pagalvoju - išskirtiniai, preciziškai atlikti, originalūs be galo kuklaus žmogaus darbeliai. Taip tyliai ir ramiai ji juos daro, giriama - kuklinasi...

      Ačiū, saulele, kad užėjai. Geros tau nakties, dienos ir daug sveikatos!

      Panaikinti
  2. Kokios mielos dovanėlės. Visada labai sušildo toks dėmesys:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Mieloji Sarma - vis esi kaip netikėtas saulės spindulys. Imi ir nepraeini pro šalį, net jei darbelis ne į tavo temą. Įdėsiu tas dėžėles į kartonažo temą - labai jau norisi pasakyt, kad šį bei tą darau. Žinai, man kažkaip labai keisti vis žadantys ir nieko nedarantys. Labai bandau tokia nebūti. Na ir vis neatsispiriu pagundai sukurt gana greitą, bet tikrai mielą darbelį, kuris parodo dėmesingumą ir pagarbą kitam žmogui - nagi galima padovanoti šokoladą ir be dėžutės, bet kaip miela padovanoti tokioje dėžutėje - tikiu, kad žmonėms nuotaika tikrai pakyla :)

      Panaikinti