2012 m. kovo 9 d., penktadienis

Knygų skirtukai

Ech, kaip aš nemėgstu fotografuoti... Prašyčiau nesupykti už tokį atvirą pasakymą. Tiesiog neturiu gero fotoaparato ir fotografija - tai toji sritis, į kurią niekaip neprisiruošiu gilintis. Todėl net nežinau kokio foto aparato man reikėtų. Labai noriai laukčiau patarimų, jei sugalvotumėt man patarti! Būčiau iš visos širdies už juos dėkinga!

Bet iš to nenoro fotografuot, savyje neatrasto malonumo rodytis darbus, ėmiau jausti sąstingį. Vis tik darbelį turi išvysti platesnė auditorija, nei tik namiškių ir draugų akys. Tuomet gali sulaukti ir patarimų, savo srities profesionalių įvertinimai juk yra ypač svarbūs bei vertingi! Tad vis tik pamažu kelsiu tai, ką buvau padariusi. Kai ką vienur ar kitur esu rodžiusi, kai kas bus nauja.

Šį kartą - knygų skirtukai. Ne visų nuotraukas turėjau, tad dedu, ką radau:

Pergamano technika



Pergamano technika


Siuvinėjimas kryželiu

 Siuvinėjimas kryželiu

2 komentarai:

  1. Gita, man dar neteko matyti tokių gražių skirtukų. Pergamento technika - tai kaip zuikiui vilkas - bauginanati sudėtingumu, neįsivaizduojama ir nepažinta technika man. Galiu tik žemai nusilenkti.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Mieloji, pagrindiniai pergamento technikos elementai tikrai nėra sunkūs ir skirtuką ar atviruką pagamint labai daug laiko neužima. Pergamento turiu, tik įrankiuko reiktų ir galėtum pasibandyt. Gal ateity ką nors sugalvosiu, gerai? ;) O lenktis visai nereikia, geriau širdyje apkabink :)

      Panaikinti