2012 m. kovo 17 d., šeštadienis

Gimtadienis...

Et, jau senokai praliuoksėjo tas mano gimtadienis. Ir jau senokai aš nedaug reikšmės teikiu šiai datai. Tačiau, ką besakyčiau, vis tik kažkas kutena dūšią, kai sulaukiu sveikinimų (kažkodėl tą dieną, jeigu turiu laiko, smaksau į savo telefoną, bei į savo internetinio gyvenimo puslapius). Na, labai malonus dėmesys tą dieną, nors vis tiek manau, kad jeigu kažkas neprisiminė, svarbu, kad mane prisimins kada nors ir, galbūt, man parašys ar kada nors paskambins.

O šį gimtadienį apturėjau didelį - kažkiek tikėtą, kažkiek netikėtą džiaugsmą iš savo mielų draugių. Įdėsiu ir čia, kad tą jausmą tik panorėjusi, galėčiau kaskart prisiminti...


"...žmonės gali užsimerkti prieš didybę, baisybę ir grožį, užsikimšti ausis nuo melodijų ar kerinčių žodžių. Bet kvapo jie negali išvengti. Mat kvapas - kvėpavimo brolis. Su oru jis patenka <...> iki pat širdies ir ten griežtai suskirsto, kam prielankumas, kam panieka. Kas valdo kvapus, tas valdo žmonių širdis" /P.Suskind. Kvepalai/

Dovana nuo Astos, žinančios, kad dievinu gerus kvapus! Astuk, tu pataikei tiesiai į mano širdį! Cinamono kvapas yra nenusakomas... Tai reikia užuost, nes aprašyt neįmanoma...



Va tokią mielą ir labai netikėtą dovaną gavau iš Aušrelės!!! Aušra žinojo, kad mano silpnybė užrašinėms neturi pabaigos... Bet kažkaip tikrai nesitikėjau, kad ji mane šiuo gėriu pradžiugins... Linksmi geltoni varliukai ir viduje pražydęs žiedas - yra tikri pavasario pranašai!





Miela Linute, ačiū tau, kad nepamiršti. Ačiū tau, kad randi laiko nudžiuginti savo rankdarbiais! Jie tokie puikūs, jau kiek jų turiu ir visus labai naudoju bei myliu!




Na ir... na ir... Išpildyta nebylioji svajonė... Seniai seniai norėjau dviejų dalykų: sieninio laikrodžio ir siuvinėtos Gorjuss mergytės :) Vis pavarvindavau seiles į juos, bet vis nerasdavau laiko... Pastaruoju metu visai nesiuvinėju, įkritau į popierių, stipriai apkuičiau savo kambarį ir per popierius niekaip iki siuvinėjimo nenubrendu :D

Renata http://renute.blogspot.com/  yra laikrodžių meistrė. Daug jų pridariusi... Kai ji vis juos darydavo, aš gyriau, bet stengiausi nekarksėt, kad apie tokį labai labai svajoju. Tylėjau kaip žuvis. Nes žinojau, kad ji griebtųsi man daryti, juk jos širdis tokia gera! Gal kažkur prasižiojau, bet tikriausiai, Renata nereali ekstrasensė, nes prieš porą dienų mane pasiekė jos gimtadienio dovana...



Na, mano vyras iš karto išrėžė: taigi čia toji, iš avataro (čia dar kita istorija - avatarą dar manęs net nemačiusi nei gyvenime, nei kokioj nuotraukoj, mano neprašyta padarė ir pati atsiuntė forumo Siuvinėjame ir ne tik... įkūrėja Asta! Neapsakomas žmogaus nuovokumas ir pajauta!)!

Gorjuss mergytės man pačiai - tai tikros mano (arba aš jų) kopijos! Netikit? Pasižiūrėkit :) Gimiau juodais vešliais plaukais, kurie palaipsniui šviesėjo :) Tik tokią nuotrauką sugebėjau rast... Čia aš metukų laiko ir mano siuvinėtoji sesė :D



Atskiras PS Rasai http://raskka.blogspot.com/

Rasele, aš tave labai labai myliu! Tavo DOVANA labai labai vertinga, kaip ir tu pati. Ačiū, kad esi, mieloji!

6 komentarai:

  1. Atsakymai
    1. Dar kartą apkabinu. Gera tai padaryt, kad ir virtualiai :)

      Panaikinti
  2. kokios malonios staigmenos ir dovano :)
    siunčiu šiltą apkabinimą praėjusio gimtadienio proga :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Labai labai ačiū už šiltą apkabinimą - aš taip pat tave apkabinu!

      Panaikinti
  3. Paskutiniu metu mažai "belandžioju" po internetą - bijau :o Kai pradedu ką nors radus skaitinėti, o paskui dar ką randi, o vėliau dar..... ir taip pasaka be galo :)) Taip visą dieną galima prasėdėti....
    Todėl ir čia praleidau (baisingai gėda) šitiek naujienų.
    Nieko - atsigriebiau dabar :))))

    Kai žinai kam darai darbelį, o tuo labiau šitaip tinkantį, tai jis savaime "prisikrauna" teigiamų energijų ;)
    Tiesa sakant - kol nepradėjau jo siuvinėti, tol jis man dar kažkaip lyg ir netiko tau. Bet užteko suknelės kampo ir lapo su širdute..... - toliau jau pats siuvinėjosi, net ir plaukų spalvos keisti nebenorėjau (nors pirminė mintis tokia buvo) :))

    Džiaugiuosi, Gita, kartu su tavimi ;) Džiaugiuosi, kad taip tave pradžiuginau :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Renute, labai labai ačiū už tokius nuoširdžius pamąstymus ir man skirtą laiką! Visada tau ačiū. Tiesiog, kad esi. Šalia tavęs ramu ir gera, o tai man labai patinka :)

      Dovana tiesiog nenupasakojamo gerumo ir naudingumo. Iki šiol dar nelabai galiu patikėt, kad turiu tą laikrodį! :)

      Panaikinti