2012 m. vasario 6 d., pirmadienis

Siuvinėjimo rėmai

Tokius siuvinėjimo rėmus - transformerius sugeba pagaminti mano vyras :)













Labai prašau visų besidominčių rašyti man į elektroninį paštą 
viltexx@gmail.com

25 komentarai:

  1. Ačiū tavo brangiausiajam :* Tokius rėmus turiu net dvejus ir nenustosiu dėkoti ;)))
    Neįsivaizduoju kaip aš be jų siuvinėjau :O

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ką tik perdaviau brangiausiajam tavo žodžius - nugi sėdi visas patenkintas :D

      Ačiū :)

      Panaikinti
  2. sveiki :) norėčiau sužinoti, kiek kainuoja didesnis ir mažesnis rėmai :) Labai noriu įsigyti :)
    mano el paštas : formybest69@yahoo.com

    Jolita

    AtsakytiPanaikinti
  3. Sveiki :) Norėčiau sužinoti, kiek kainuoja mažasis rėmas. Nežadu pirkti, tiesiog įdomi kaina. Ačiū :)

    Mano el.paštas: lucy19960203@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  4. sveiki kiek kainuotu mazas remas? prasau atrasyti i danutelevut@hotmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  5. Laba diena,

    norėčiau sužinoti kainą rėmelio transformerio kurį galima statyti ir ant žemės ir vieną pusę transformuoti taip, kad galima būtų siuvinėti ant lovos. Kadangi po ilgos pertraukos vėl pradėjau siuvinėti ir perskaičiau tiek gerų atsiliepimų apie jūsų vyro gaminamus rėmelius, nutariau parašyti. Žinoma norėčiau sužinoti kokiu būdu būtų galima įsigyti šiuos rėmelius. Mano e-mail: daivaS@zum.lt. DĖKOJU.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Sveiki, aš kaip ir visos čia rašančios noriu sužinoti rėmo kainą, koks jų dydis, pagaminimo laiką ir įsigijimo galimybes.Visų atsakymų lauksiu
    e-mail'u : bissmiss@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  7. Sveiki, norėčiau sužinoti kokios kainos rėmų, kurie pavaizduoti 1-3 nuotraukose.? Mano email : SandGest@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  8. LAba diena,

    kokia kaina remo, kuris statomas ant lovos :) ?? labai jau seniai svajoju apie toki
    mano el pastas: siemke69@gmail.com
    labai lauksiu atsakymo

    AtsakytiPanaikinti
  9. Sveiki ir man butu įdomi kaina rėmo. Lauksiu atsakymo pupsiukelis123@gmail.com ačiū

    AtsakytiPanaikinti
  10. Sveiki ir man butu įdomi kaina rėmo. Lauksiu atsakymo pupsiukelis123@gmail.com ačiū

    AtsakytiPanaikinti
  11. tikriausiai nebeveikia sis puslapis...

    AtsakytiPanaikinti
  12. Labas vakaras,
    Ir man būtų įdomu sužinoti mažojo rėmo kainą. Lauksiu atsakymo aigustem@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  13. Laba diena. Noriu sužinoti ant lovos statomo rėmo kainą ir matmenis. Atsakymo lauksiu adresu jovitavita@gmail.com Ačiū.

    AtsakytiPanaikinti
  14. Į mano el.paštą kažkodėl neateina pranešimai apie naują žinutę būtent šioje temoje (iš kitų temų gaunu). Aiškinsiuosi, kodėl taip yra. Tačiau noriu rašančioms pasakyti, kad mano el.paštas yra nurodytas viršuje, dešinėje pusėje, todėl net nepagalvojau, kad galėtumėt manęs nerasti.

    Atsiprašau tų, kurios nerado koordinačių ir nesulaukė mano atsakymo.

    Primenu, kad man parašyti galima el.adresu: viltexx@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  15. laba diena,
    Kokia kaina mazesnio remo? mano el pastas : linaadukiene@gmail.com
    aciu

    AtsakytiPanaikinti
  16. Sveiki,kokios kainukės rėmų?:)lauksiu atsakymuko: gerdataraseviciute@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  17. Sveiki, gal galite atsiųsti kelias nuotraukėles su kainomis. Kiek kainuotų atsiuntimas. Norėčiau nusipirkti. Lauksiu : s.kemeriene@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  18. Laba,
    Noreciau pasiteirauti del siuvinejimo remo.
    Ar imanoma pas Jus uzsakyti toki rema, koks yra pirmoje nuotraukoje.
    Pagarbiai,

    Egidijus Cerniauskas
    +37065522317

    AtsakytiPanaikinti
  19. Sveiki :) Noreciau suzinoti kiek kainuoja siuvinejimo remas kuris pastatytas ant raudonos sofkutes,kuris paprastesnis. Lauksiu atsakymo i eglezidoniene@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  20. Laba diena, Sudomino siuvinėjimo rėmas 1-oje nuotraukoje. Kiek jis kainuoja ? El.p.: mikalina@takas.lt. Dėkoju.

    AtsakytiPanaikinti
  21. Laba
    Domina kaina ir matmenys pirmojo rėmo. Ačiū
    daivaig@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  22. sveiki :) norėčiau sužinoti, kiek kainuoja didesnis ir mažesnis rėmai :) Labai noriu įsigyti.Ant raudonos sofos. ��. Mano paštas: ramune1972@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  23. Domina 45×35cm rėmas, panašus kaip nuotraukoje ant raudonos sofos. Kokia kaina? Norėčiau užsisakyti. bonataite@one.lt

    AtsakytiPanaikinti