2012 m. kovo 5 d., pirmadienis

Apie mane

     ...žiburiai languose mane viliojo nuo vaikystės. Kiek save atsimenu, vakarais, rymodama savo lange, žiūrėdavau į aplinkinių namų langus. Juose ieškodavau jaukiausiai degančios švieselės. Geltonos, raudonos, žalios, mėlynos - besislepiančios už užtrauktų užuolaidų ir šviečiančios už neuždengtų langų - visos švieselės man buvo namų jaukumo simbolis. Mintyse piešdavau vaizdus: kokie žmonės gyvena namuose, kurių langą apšviečia viena ar kita švieselė, ar jiems juose gera, ar jie nesipyksta, ar degdami šviesą namuose nepamiršta jos uždegti ir savo širdyse... Išsirinkdavau sau gražiausią švieselę ir buvau tikra, kad tuose namuose tikrai viešpatauja meilė, taika ir harmonija.

___

     ...ilgai mąsčiau ar man reikia dienoraščio ir koks jis turėtų būti. Pirmapradė idėja buvo - dienoraštyje apgyvendinti savo kūrinėlius, kad jie galiausiai turėtų jiems skirtus namučius, nes iki šiol buvo gan stipriai išbarstyti mano asmeniniame kompiuteryje, forumuose, facebook'e.

___

     ...ir vėl mintijau - ar tai turėtų būti tik namučiai rankdarbiams? Juk mano kasdienybėje svarbią vietą užima ne tik rankdarbiai! Domiuosi daugeliu įvairių dalykų, tarp kurių yra knygos, aromaterapija, Aura-Soma, K.Jungo archetipų teorija (man taip gera panerti į savitai praskleidžiamą mūsų būties užuolaidą ir atrasti manyje gyvenančią deivę...). O gal teks praverti užuolaidą ir į asmeninės savigydos erdvę? Nejaugi įvairiems pomėgiams norėsiu kurti vis naują tinklaraštį??? Ir kas man yra visų svarbiausia? Tad nusprendžiau, jog labai tikėtina, kad šiame tinklaraštyje praversiu duris į įvairius savo pomėgius :) Laikas parodys :)

___


    ...Brangus Svety,

kai sutemsta, savo namučiuose mes visi degam žiburius. Mano šeimos namuose - tai laikas, kai visi trys - aš, vyras ir sūnus - būname kartu. Būtinai vakarais, pripildydami erdvę įvairių augalų aromatais, mes degame aromaterapinę lempelę. Kas vakarą mes taip pat geriam žolelių arbatą ir kalbamės įvairiausiomis temomis (tai itin mėgstame :)), o kartais žaidžiam stalo žaidimus... Tačiau dažniausiai kiekvienas užsiimam savo darbais - kas pamokom ir studijom, o aš visą laisvalaikį skiriu savo pomėgiams, tarp kurių jau keletą metų didžiausią vietą užima rankdarbiai. Tačiau lieka erdvės dar daug daug kam... :)

Su meile apsilankiusiems,
Gita

4 komentarai:

  1. Pirmiausia - su Gimtadieniu tave, mieloji, daug daug bučkių, apkabinu tave stipriai stipriai ir svarbiausia - būk laiminga ;) Viso kito jau visi tikriausiai prilinkėjo....

    O antra - sveikinimai "paleidus" į gyvenimą tokį mielą tvarinį.... Tavąsias mintis visada labai malonu skaityti. Labai džiaugiuosi, kad ryžaisi ir didžiulės sėkmės tau ;))
    Labai lauksiu tavųjų naujienų ir darbelių :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Brangi Renata, labai ačiū už sveikinimus ir linkėjimus. Aš tave stipriai stipriai, labai labai :)

      Panaikinti
  2. Su gimtadieniu. Turbūt nuojauta, bet aš savo dienoraštį buvau apleidusi iki vakar ir staiga ir tu čia atsiradai. Džiaugiuosi, labai nuoširdžiai džiaugiuosi ir su malonumu seksiu ir skaitysiu

    AtsakytiPanaikinti
  3. Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti